– Olsztyn – Lidzbark przez Ostródę, Lubawę,
– Działdowo – Ostróda przez Dąbrówno,
– Gołdap – Ełk przez Olecko,
– Iława – Nowe Miasto Lubawskie – Kurzętnik przez Lubawę,
– Węgorzewo – Giżycko przez Harsz, Pozezdrze, Kruklanki,
– Giżycko – Ełk przez Ranty, Zelki,
– Biskupiec – Kętrzyn przez Reszel,
– Bartoszyce – Braniewo przez Lelkowo,
– Mikołajki – Szymany Port Lotniczy Olsztyn-Mazury przez Mrągowo, Szczytno
– Olsztyn – Ełk przez Mrągowo, Mikołajki, Orzysz,
– Węgorzewo – Gołdap przez Banie Mazurskie,
– Olsztyn – Szczytno przez Dźwierzuty (zmodyfikowana)
– Braniewo – Elbląg przez Frombork, Tolkmicko,
– Giżycko – Pisz przez Orzysz
W budżecie województwa na 2024 r. zaplanowano na realizację tych połączeń 2 mln zł. Pozostałe środki na pokrycie kosztów będą pochodziły z Funduszu Rozwoju Przewozów Autobusowych o charakterze użyteczności publicznej (FRPA).
źródło: RPI Wrota Warmii i Mazur
/zdjęcie główne przedstawia mapę połączeń autobusowych i kolejowych w województwie warmińsko-mazurskim/
Fot: UM WiM w Olsztynie
Napisz komentarz
Komentarze